Vi står til rådighed for eventuelle spørgsmål omkring produktinformationer, forsendelse eller andet relevant for dig.
Bemærk, at nedenstående er alt relateret til kundeservice i vores webshop.
(Har du brug for forhandler-kontakt eller bestilling, så log venligst ind på vores B2B forhandlerside.
Kontakt kundeservice
Email: kundeservice@jbs.dk
Åbningstid: Man-tors: 09:00-15:00 Fredag: 09:00-14:00
Har du spørgsmål vedrørende køb på vores webshop, så er du mere end velkommen til at kontakte os på
kundeservice@jbs.dk
Ved henvendelse på e-mail forventer vi at besvare inden for 24 timer og oftest inden for et par timer.
Vi besvarer henvendelser i tidsrummet: Man-tor 9.00 til 15.00 - fredage fra 09.00 til 14.00.
Har du spørgsmål, som ikke vedrører vores webshop, henviser vi til vores B2B kontakt-side.
Vores returhåndtering vægter vi højt da vi gerne vil give dig den bedst mulige oplevelse når du handler på JBS.dk
Det skal være en bekvemmelig og nem oplevelse at få returneret. Vi følger alle love og forbrugerregler om e-handel. Ifølge loven er du kun berettiget 14 dages fortrydelsesret og yderligere 14 dage til at returnere såfremt at du i løbet af de første 14 dage oplyser os om en ønsket returnering eller ombytning.
Hos JBS.dk ønsker vi at gøre en ekstra indsats og yde en ekstra god kundeservice. Derfor tilbyder vi 365 dages fuld returret på alle ubrugte varer, som gælder fra modtagelsesdato af din ordre. Det er vi stolte over at kunne tilbyde, og det vil i den grad gavne dig.
Returneringen af pengene sker så snart vi har de fysiske produkter og fået behandlet din returnering.
Ombytning
Ønsker du at ombytte en vare, sender du den eller de pågældende vare(r) retur til vores adresse, som du finder på retursedlen. Når vi har modtaget den returnerede pakke så vil pengene efter nogle dage blive refunderet til din konto. Du vil derefter have mulighed for at placere en ny ordre hos os med de nye ønskede varer.
Husk at fragtomkostninger er på egen regning. Det vil sige, at udgiften dækkes af dig som kunde, medmindre der er tale om fejlreklamationer.
Husk, vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav eller sendt til pakkeshop.
Den nye lovgivning sikrer dig, at du kan returnere produkter som har været i brug. Altså brugte varer. En eventuel værdiforringelse fratrækkes beløbet som vil blive refunderet, efter at vi har foretaget en vurdering af varens stand og værdi.
Ønsker du at processen skal fremskyndes så anbefaler vi på det kraftigste at du udfylder vores returseddel, som er at finde på bagsiden af din ordreseddel. Du kan enten udfylde den elektronisk og sende til vores e-mail: kundeservice@jbs.dk eller sende den med i pakken du returnere til os.
Du kan også hente en ny returseddel her
På vores returseddel finder du også adressen som pakken skal sendes til.
Adressen er:
JBS webshop
att: Retur
Bornholmsvej 1
7400 Herning
Sådan gør du…
1) Udfyld vores returseddel som du finder på bagsiden af den vedlagte ordreseddel
2) Send varen retur i forsvarlig emballage (kunden dækker fragtomkostninger)
3) Penge vil blive returneret ved bankoverførsel eller returnering til det betalingskort der er benyttet ved købet. Pengene vil være disponible på din konto få dage efter.
Husk at varerne skal returneres uden mangler, i original emballage og derefter forsvarligt indpakket. En eventuel skade som følge af mangelfuld emballage kan medføre at dine rettigheder bortfalder.
Er der mangler på den returnerede vare eller beskadiget/ingen original emballage vil vi modregne den værdiforringelse dette medfører.